Tez-tez verilən suallar - Seaya

Burada siz rezervasiya, ləğv etmə, qeydiyyat və çıxış prosesi və xidmətlərimizdən istifadə ilə bağlı ən çox verilən suallara cavablar tapa bilərsiniz. Sizin rahatlığınız üçün faydalı məlumatları topladıq. Əgər hələ də suallarınız varsa, komandamız həmişə kömək etməyə hazırdır - sadəcə bizimlə əlaqə saxlayın!

Rezervasiya

• Necə rezervasiya etməliyəm?

Saytımızda otaq rezervasiya etmək üçün aşağıdakı addımları yerinə yetirin: 1. Saytımızın ana səhifəsinə daxil olun. 2. Gəliş və gediləcək tarixlərinizi uyğun sahələrə daxil edin. 3. İstədiyiniz otaq növünü seçin. 4. "Rezervasiya et" düyməsinə basın və rezervasiyanızı tamamlamaq üçün təlimatları izləyin.
Bəli, siz 6090 nömrəsinə zəng edərək rezervasiya şöbəmizə müraciət edə bilərsiniz və əməkdaşımız sizə rezervasiya prosesi ilə kömək edəcək.
Rezervasiyanın təsdiqi dərhal həyata keçirilir - biz rezervasiya etdiyiniz zaman göstərdiyiniz e-posta bir məktub və telefon nömrəsinə SMS göndəririk (əgər məktubu gələnlər qutusunda tapa bilmirsinizsə, "Spam" bölməsinə baxın).
Əgər rezervasiya artıq edilibsə, rezervasiyanı dəyişdirmək, o cümlədən yataq tipini, sayı və ya qonaqların adlarını dəyişmək yalnız dəstək xidmətinə müraciət etməklə mümkündür. Dəyişikliklərinizi ətraflı şəkildə izah edərək bizə zəng edin və ya yazın.
- Ehtiyac olan oteldə əlavə günlər üçün yeni rezervasiya edin. - Bizə həm yeni, həm də ilkin rezervasiyanın sifariş nömrələrini göndərin. Bu məlumatı sizə köçürmə və narahatlıq yaratmamaq üçün bir rezervasiya olduğunu bildirəcəyik.
Sizin yaşayışınızın əlaqə məlumatları rezervasiyanızın təsdiqindən dərhal sonra əldə edilir: siz onları rezervasiyanızı təsdiqləyən məktubun əlavəsində tapa bilərsiniz. Əgər hələ rezervasiyanız yoxdursa və daha çox məlumat almaq istəsəniz: Sizə rahat olan bir şəkildə sorğu göndərin.

Ləğv və İade

• Ehtiyatımı necə ləğv edə bilərəm?

Siz ehtiyatınızı [email protected] e-poçt ünvanı vasitəsilə müştəri xidmətlərinə müraciət edərək və ya bizə çat vasitəsilə yazaraq ləğv edə bilərsiniz.
Ehtiyatınızın ləğvi ilə bağlı təsdiq e-poçtunuza göndəriləcək və ehtiyat etdiyiniz zaman qeyd etdiyiniz telefon nömrəsinə SMS alacaqsınız.
Dönüş, ehtiyat etdiyiniz zaman istifadə etdiyiniz ödəmə metoduna görə 7-10 iş günü ərzində ləğv təsdiq olunduqdan sonra həyata keçiriləcək.
Ehtiyatınızın ləğv şərtləri ilə bağlı məlumat saytımızda "Hüquqi məlumat – İctimai təklif" bölməsində verilmişdir: https://seaya.az/info/legal-information. Xüsusi aspektlərlə bağlı daha ətraflı məlumat üçün ehtiyat nömrənizi bildirərək dəstək xidmətimizlə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

Chekin və Çekaut

• Giriş və çıxış saatları nədir?

Giriş zamanı: 14:00 Çıxış zamanı: 12:00
Adətən, erkən giriş və gec çıxış əlavə ödənişlə və yalnız ehtiyat etdiyiniz kateqoriyada boş otaqlar mövcud olduqda təqdim edilir. Ehtiyatınıza erkən giriş və/və ya gec çıxışı əlavə etmək üçün xahiş edirik, sizə rahat olan bir üsulla bizə müraciət edin. Ehtiyat edərkən gözlənilən giriş vaxtınızı qeyd etməyi də tövsiyə edirik — bəlkə də, otağınızı rəsmi giriş saatından əvvəl hazırlaya bilərlər.
ütün lazım olan köməyin müştəri xidmətləri əməkdaşları tərəfindən göstəriləcək, onlar giriş prosesi zamanı sizə açarları və ya otaqlarınızın kodunu verəcəklər. Hər hansı bir çətinliklə qarşılaşırsınızsa və ya daha çox sualınız varsa, xahiş edirik, bizə bildirin — biz sizə kömək edəcəyik.

Yaşayış Qaydaları

• Giriş üçün sənədlər tələb olunurmu?

Hər bir qonaq aşağıdakı sənədlərdən birini təqdim etməlidir: - Milli pasport - Beynəlxalq pasport - Xarici pasport - Müvəqqəti yaşayış icazəsi və ya vətəndaşlığı olmayan şəxslər üçün yaşayış icazəsi Qeyd: Lazım olan sənədlər olmadıqda, otel giriş etməyi qəbul etməyə bilər. Sürücü vəsiqəsi və ya xidməti ID ilə giriş mümkündür, amma tələbə ID-sinin otelə qeydiyyat üçün istifadəsi mümkün deyil.
Siz planlaşdırdığınız ölkənin konsulluğunun viza tələblərini öz saytında yoxlaya bilərsiniz. Eyni zamanda, daha çox məlumat üçün bizim dəstək şöbəmizlə də əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Giriş və yaşayış şərtləri ilə bağlı məlumatlar saytımızda "Hüquqi Məlumat - İctimai Təklif" bölməsində yerləşir: https://seaya.az/info/legal-information. Konkret məsələlər barədə daha ətraflı məlumat üçün bizim dəstək komandamızla əlaqə saxlayaraq rezervasiya nömrənizi təqdim etməyi göstərə bilərsiniz.

Əlavə Xidmətlər

• Səhər yeməyini daxil edə bilərəmmi?

Rezervasiya sahəsində insanların sayını göstərərək səhər yeməyini əlavə edə bilərsiniz.
Əgər sizə əlavə yataq və ya uşaq üçün körpə beşiyi lazımdırsa, istədiyiniz yolla bizə müraciət edin. Əlavə yatağın qiyməti 50 AZN-dir. Biz otelə sorğu göndərəcəyik və sizə bu xidmətin mövcud olub-olmaması və əlavə ödəmənin olub-olmadığı ilə bağlı cavab verəcəyik.
Bu, yaşayış yerindən asılıdır. Şəhərdə həm ödənişli, həm də pulsuz park etmə imkanı var. Sea Breeze Resort üçün açıq (pulsuz) və qapalı (ödənişli) park yerləri mövcuddur. Qiymətlərlə bağlı və ya başqa məlumat üçün rahat şəkildə bizə müraciət edə bilərsiniz.

Problemlər və Tədbirlər

• Problemlər baş verdikdə nə etməliyəm?

Otelə giriş zamanı bir problem yaşasanız - məsələn, otel personalı sizin rezervasiya məlumatlarınızı və ya ödəmə detallarınızı sistemdə görmürsə, dərhal dəstəyə məlumat verin. Rezervasiya nömrənizi təqdim edərək problemi ətraflı izah edin. Biz mütləq məlumatı yoxlayacağıq, sizinlə əlaqə saxlayacağıq və problemi həll etməyə kömək edəcəyik.
Həmişə əşyalarınıza diqqət yetirməyi və sənədlərinizin surətlərini özünüzdə saxlamağı tövsiyə edirik.